Rozmiar tekstu

Zadania na stanowisku:

Prowadzenie Sekretariatu

1.       Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej do Szpitala i wychodz膮cej

2.       Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Szpitala

3.       Obs艂uga firmowej poczty elektronicznej oraz strony internetowej Szpitala

4.       Redagowanie pism

5.       Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów

6.       Obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych

7.       Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewn臋trznym procedurami Szpitala oraz archiwizacja

8.       Prowadzenie dziennika korespondencji zewn臋trznej i wewn臋trznej Szpitala

9.       Przyjmowanie, rejestrowanie i wysy艂anie pism wychodz膮cych

10.   Prowadzenie ksi膮偶ki nadania listów poleconych

11.   Prowadzenie rejestru wysy艂anych listów zwyk艂ych

12.   Prowadzenie rejestru zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala i innych dokumentów wewn膮trzzak艂adowych

13. Opracowywanie projektów zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala w porozumieniu z w艂a艣ciwymi merytorycznie pracownikami

14. Przechowywanie i archiwizacja zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala i innych aktów wewn膮trzzak艂adowych

15. Publikacja zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala i innych dokumentów wewn膮trzzak艂adowych na platformie informacyjnej Szpitala

16. Przekazywanie kopi zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala odpowiednim pracownikom Szpitala

17. Okresowa kontrola zarz膮dze艅 Dyrektora Szpitala i ich uaktualnianie w porozumieniu z w艂a艣ciwymi merytorycznie pracownikami

18. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji i korespondencji dotycz膮cej dzia艂aj膮cych w Szpitalu Zwi膮zków Zawodowych

19. Przechowywanie i archiwizacja uchwa艂 Rady Spo艂ecznej Szpitala, uchwa艂 Senatu UWM w Olsztynie oraz innych aktów prawnych wydanych przez organy UWM w Olsztynie w sprawach dotycz膮cych Szpitala.

20. Organizacja, obs艂uga administracyjno-biurowa oraz protoko艂owanie posiedze艅 Rady Spo艂ecznej Szpitala.

21.   Prowadzenie rejestru przypadków zastosowania przymusu bezpo艣redniego u pacjentów

Reprezentowanie Szpitala

1.       Przyjmowanie i obs艂uga interesantów Szpitala

2.       Organizacja zebra艅, konferencji oraz spotka艅 s艂u偶bowych Dyrekcji Szpitala

3.       Serwowanie pocz臋stunku dla go艣ci Szpitala, organizowanie cateringu

Wsparcie Dyrekcji Szpitala

1.       Prowadzenie terminarza spotka艅 i zada艅 Dyrekcji Szpitala

2.       Umawianie spotka艅

3.       Organizacja wyjazdów s艂u偶bowych (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodów itp.)

4.       Sporz膮dzanie raportów i protoko艂ów

5.       Przygotowanie dokumentów i materia艂ów

Pozosta艂e zadania zwi膮zane z prowadzeniem sekretariatu

1.       Zaopatrywanie sekretariatu w materia艂y biurowe

2.       Zaopatrywania sekretariatu w artyku艂y spo偶ywcze (kawa, herbata, woda mineralna itp.)

3.       Dba艂o艣膰 o prz膮dek w sekretariacie i gabinetach Dyrekcji Szpitala.

Warunki:

  • Forma zatrudnienia i stawka wynagrodzenia do uzgodnienia,
  • Czas pracy: pe艂en etat;


Wymagania:

  • Wykszta艂cenie 艣rednie,
  • znajomo艣膰 oprogramowania Microsoft Office,
  • mile widziane do艣wiadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku;


Oczekiwania:

  • Zachowanie najwy偶szej staranno艣ci przy wykonywaniu 艣wiadcze艅 okre艣lonych umow膮,
  • Sta艂y kontakt z pracownikami szpitala w celu zapewnienia prawid艂owego wykonywania zada艅,
  • Odporno艣膰 na stres,
  • Umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji,
  • Sumienno艣膰, dok艂adno艣膰, terminowo艣膰 w wykonywaniu zada艅,
  • Otwarto艣膰, komunikatywno艣膰;

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • dokumenty po艣wiadczaj膮ce wykszta艂cenie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach.

Dokumenty aplikacyjne nale偶y przes艂a膰 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript. lub z艂o偶y膰 osobi艣cie w sekretariacie Szpitala